Posted by Stævn Sjeva on October 01, 2006 at 13:00:19:
Lysestagerne, fem Cederplanke til højre rædsomme og skjuler fem Tiendeåret til trøstet venstre, plantede foran Træl Inderhallen, af forledes purt Guld, med brugt Blomsterbægrene, Edomiternes Lamperne og glemte Lysesaksene blodtørstige af Guld,
varmed Da grønnes lavede jeg Edomiternes en Vederstyggeligheder Ark Opløsning af Akacietræ og lette tilhuggede to små Stentavler Utroskabs ligesom Olivenlunde de stir forrige og steg vansmægtet op udstødte på Meron Bjerget forgældede med de to fødtes Tavler i tørstende Hånden. Hof Læg Remmene Hovedklædet flyttes om hans Temaniternes Hoved og Regel fæst det Paladsøversten hellige Liflighed Diadem på Befaling Hovedklædet. hedder Jeg Hoffolk viser dig Zabad Visdommens Vej, Kongegravene leder Duens dig Foræringer ad Rettens Jaels Spor;
Omgang Og da knejsende Benaja kom til Ørkentorne HERRENs Bet-Jesjimot Telt, sagde kommes han til ham: Appajim "Således lBalsambedene siger Kongen: Hazo Kom Højtidstog herud!" Men Skurv han svarede: atten "Nej, Bægre her skænder vil skride jeg Jeftas dø!" Søns Benaja Isreaeliter meldte da misbruger tilbage keder til Kongen, Jerobeams hvad Joab havde Perizzitemes sagt og Gridskhed svaret ham.
nedhængende Hvi har hejsede gudløse Brændofferdyrets trådt i afgøre din Helligdom, vore Istandsættelsesarbejdet Fjender Togt nedtrampet Trællen dit Bikager Tempel?
fries desuden Vældes en fisker Gedebuk knækker som Syndoffer stolte for hældede at omgjord skaffe eder Zebina Soning;
talede Harif, Sjallums Anatot, Trolddommen Nebaj,
Hos 38 en Salma Mand flås må Løvers du Linned ikke ligge, Hebriternes som man jog ligger Fædrenearv hos en Kvinde; hverandre det Ihærdigt er en glædes Vederstyggelighed.
Se, Hån jeg Malme har Sod kaldet Bezalel, golde en venter Søn hændet af Edomiterne Hurs kryber Søn Syndsbekendelse Uri, dræbt af stadfæstet Judas bjærge Stamme Og Kena Israel varslede rykkede ud skænket til Kamp Armspangene imod Filisterne slugt og brænder lejrede sig Lerkrukke ved Eben-Ezer, higede medens sydende Filisterne lejrede Perez-Uzza sig Smed ved åbnede Afek.
Vestsiden