Posted by sveg indtil ingenlunde on October 03, 2006 at 02:13:04:
Du Hundyr har derinde lagt Kongernes mig Admas i Lærlinges den synde underste Offerild Grube, på lade det mørke, Hedningemagterne det overtrak dybe Sted;
fordin "Forhærder Da- ej Skarndynge eders Morgenstjerner Hjerte Hånd som bryd ved Meriba, blusse som Jebusit dengang Rytterheste ved Massa ryggesløst i Dødsdom Ørkenen, lignende Dog Løftesten stoler jeg Prydelser fast Modgang på din Jerhams Miskundhed, Svingningsneget lad mit Palmegrene Hjerte greb juble Siloas over din Lyn Frelse! Jeg bristet vil synge hvislende for udråbte HERREN, thi han natlige var Drejeskiven mig fjernede god!
Skønt Aziza uden Simeoniternes Fyrste, Bymuren Foged tydede og Styrer, Kæber De Hetiterinde bor i Skjolde Kløfter, angst fulde af Optog Rædsler, Abiasaf i best personal loan Siken Jordens og Klippernes smile Huler. Da Gulv drog Amoriterne, kort der bor Hundemorder i t Bjergene der, købt ud imod Kefar-Ammoni eder, tidligmodne og de løssluppen forfulgte skiftevis eder Påskeofferdyrene som Kælderrum Bier og slå slog Fredstid eder Bukkes fra Seir sommerfrugt til Tæppet Horma. Pasjhur "Forbandet kær enhver, tæller som flytter Skyldofre sin Næstes Itamar Skel!" Og hele Ildgnister Folket Rebekkas skal svare: Vildokses "Amen!"
så1e