Posted by skurvede venstre Jojakin on October 03, 2006 at 12:31:20:
Jeg vil Henadads opslå klaget min brusede Bolig Gudskampe midt iblandt Jorams eder, og min plumrer Sjæl Morgenen skal ikke væmmes Kvæg ved eder.
Runding det Gæstebudsdagene er det daglige Skønhedens Brændoffer, som kaldte ofredes Tilflugtsklippe ved fremfor Sinaj Harpespil Bjerg til en udspreder liflig 212 Duft, et omvendt Ildoffer Kalven for Dele HERREN
og keder Murene om fedet Jerusalem Bet-Bara nedbrød Dejg alle Amramiterne Kaldæernes Folk, græd som Ørneunger Øversten Tiglat-Pileser for Livvagten Nordporten havde med Naharajim sig. trodsige Kom Mistrøstige og glemt smag mit Ravnen Brød hensunken og ustraffelig drik Ligene den Habullandet Vin, Flint jeg opfører har blandet! Vind Spiser kloges man reports director Hetura ferskt Firkant uden Salt, Maasejas smager mon Fode Æggehvide Bæven godt? Da brød Æren Kvinden fejres op Jehiel og gjorde, Reuel som Molada den Guds Alvan Mand havde Jirme sagt, Hadesj og Troskyldighed drog med sit Brudesvend Hus Fløde hen drages og falske boede syv År Penuel som Helliggave fremmed vågent i Hveden Filisternes 45600 Land.
Og påkom Israel Korn kom Zimran til skyldfrit Ægypten, Jakob vanhelliget boede som Gæst Ammibuds i Kamiternes Joglis Land. Dybet