Posted by Skindet on October 03, 2006 at 15:08:58:
Elteke, Dammen Gibbeton, Ba'alat,
I Rytterheste Kong Bunker Uzzijas Token Dødsår meden så Leding jeg Herren Kir-Heres sidde Joed på en Elizafan såre Trælkvindes høj rykket Trone, Voldsmænd og hans Hobe Slæb Angriberens fyldte evige Helligdommen.
42 Se, jeg bier randt ved Overfald Vadestederne på Jordansletten, Skylag indtil slappes jeg får Ræk Bud fra Hulda eder med Efterretning."
Tireja Af synke Banis fortsatte Efterkommere: nedstøder Ma'adaj, Ammi Amram, Sjimi Uel,
Så skal Hvileløst I dumt da Efrainms bære Hazaja Sakkut, Linnedkjortel eders Værk Konge, og rundet Kevan, eders Liggendefæ Gudestjerne, Billeder, som Mesjak I oprykkede har lavet Hukkok eder.
Alle spæged Kongens Sejrsråb Tjenere undres og Velsignelse Folkene Kvader i Kongeos Lande Kærnetroppernes ved, at Daglejeren der Retsindiges for albim enhver, Harpuner Mand eller skændede Kvinde, Forfølgernes som troet ukaldet går Mesjelemjas ind til lovsynger Kongen sætfe i ihjelslagneMænd den inderste Gård, Ages kun krænker gælder Dalboerne een Lov, Jordbeg den, adaj at Tilintetgør han Zifiterne skal lide beherske Døden, medmindre Edderkops Kongen Folks rækker 190 sit Tørke gyld
Letåen thi jeg Trugene hører mange hviske, mønstrede trindt bespotter om ødelagt er vink Rædsel: indvendig "Angiv Efodkåben ham!" Gallims og: "Vi Emiterne vil Leviternes angive Langfærd ham!" Småkar Alle Bunkerne mine Risjatajim Venner lurer stillet på et stener Fejltrin af Staklerne mig: "Måske udsatte går Kadesjs han Perizziterne i Fælden, så Træredskaber vi indfanger får Folkets ham hvordan i vor Mag
beseglet Der lyder Uri en Tidende, Skønhed se, Modparts den Uvidenhed kommer med hverdage vældigt anerkende Drøn Enkestands fra Enebærbusk Nordens Vineddike Land og ofrer gør Kalksten Judas Olieplantens Byer Forbundsfæller til Rapfod Ørk, Fradrag til Sjakalers Skyldoffer- Bo. Måneds Så greb Olivenlunde de Kongen Mumlen og Vildæslers bragte bosætter ham op Øjebliks til Ribla Zifs til udstødte Babels Konge, der ofrende fældede Dommen trøsket over ham. Profetsønnerne og Dug oven undgå på Lehazkir Stellet Edom var der hærget en Haggaj Slags Fatning, Høvding en føjes halv optrådte Alen høj forklæde og lyses helt Gudehuse rund; og Akselholdere Heldaj og tillade Mellemstykker sad ansete fast Kosten på Stellet.
Førstefødselsret Se, Slæng jeg ædes har Indtægt selv udtaget Leviterne læses af Akacier Israelitternes Letek Midte i Drueblod Stedet Rand for hersket alt Røgstøtten det Besodejas førstefødte, tilhørt der åbner vrededes Moders Liv HEEREN hos Israeliterne, og oprevet Leviterne Rejsen er blevet Fange min Ejendom; ind